Latest News

recent

IslamicTunesNews | MAHER ZAIN, RAEF & HARRIS J CERITA PENGALAMAN SEBAGAI MUSLIM MINORITI

Maher Zain, Raef & Harris J  Muslim Minoriti

Situasi politik hari ini khususnya di Amerika Syarikat telah melahirkan hostile environment terhadap Muslim. Islamophobia yang seharusnya semakin reda kini kembali marak apabila wujudnya segelintir manusia tidak bertanggungjawab menghidupkan kembali sentimen anti-islam.

Berikutan perkembangan ini, Noor Wazwaz, seorang wartawan dan juga aktivis dari Amerika Syarikat, telah melancarkan kempen #GrabOurHand, sebuah kempen yang bertujuan untuk memberikan gambaran sebenar kehidupan seorang muslim serta menyanggah karakteristik negatif penganut agama Islam yang cuba dipromosikan oleh media antarabangsa. Turut bersama di dalam kempen ini ialah beberapa personaliti penting termasuk Maher Zain, Raef dan juga Harris J.
IslamicTunesNews | MAHER ZAIN, RAEF & HARRIS J CERITA PENGALAMAN SEBAGAI MUSLIM MINORITI Reviewed by Unknown on 9:34 PM Rating: 5

No comments:

Assalamualaikum. Feel free to comments, giving ideas and taking parts for discussion on any content within this blog and its link, but please mind your words and behave as syaria compliance. We're Muslim, we're brothers and sisters....we're family!

Copyright © 2019 - Loonaq Records | IslamicTunes. All Rights Reserved.
Template by: Uong Jowo IslamicTunesNEWS
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.